Przykład wykonania funkcjonalnej zabudowy przyściennej – gra edukacyjna „Krzyżówka”. Wykonanie stanowiska dla wystawy stałej ośrodka muzealno-edukacyjnego PN „Ujście Warty” wg projektu Zamawiającego.
![gra edukacyjna "Krzyżówka"](https://i0.wp.com/edu.rama.net.pl/wp-content/uploads/2022/05/Gra-edukacyjna-krzyzowka-01-1-336x384.jpeg?ssl=1)
![gra edukacyjna](https://i2.wp.com/edu.rama.net.pl/wp-content/uploads/2022/05/Gra-edukacyjna-krzyzowka-03-1-501x384.jpeg?ssl=1)
![Widok z prawej strony](https://i0.wp.com/edu.rama.net.pl/wp-content/uploads/2022/05/Gra-edukacyjna-krzyzowka-06-1-516x384.jpeg?ssl=1)
!["Krzyżówka" z literami](https://i2.wp.com/edu.rama.net.pl/wp-content/uploads/2022/05/Gra-edukacyjna-krzyzowka-11-1-286x384.jpeg?ssl=1)
![gra edukacyjna bez liter](https://i0.wp.com/edu.rama.net.pl/wp-content/uploads/2022/05/Gra-edukacyjna-krzyzowka-14-1-551x384.jpeg?ssl=1)
![Krzyżówka bez liter](https://i1.wp.com/edu.rama.net.pl/wp-content/uploads/2022/05/Gra-edukacyjna-krzyzowka-19-1-254x384.jpeg?ssl=1)
„Gra edukacyjna to gra, której zasady opracowano w taki sposób, że jej elementy służą poprawie umiejętności lub poszerzeniu zasobów wiedzy graczy. Poza walorami czysto rozrywkowymi, gra taka stymuluje rozwój graczy w określonych kierunkach i obszarach. Gry edukacyjne są popularnym narzędziem dydaktycznym, cenionym za skuteczność, osiąganą dzięki zwiększeniu atrakcyjności procesu dydaktycznego. […]” źródło: Wikipedia.pl
Opis wystawy na stronie Inwestora: Ośrodek Muzealno – Edukacyjny Parku Narodowego „Ujście Warty”